Thursday, June 23, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY #2

Assalamualaikum..


korang dah tengok ST (Spontaneous Thursday) aku yang pertama ? .. kalau belum, klik SINI .. ok, yang ni .. ST kedua buat aku untuk hari ni ..


" AKU TAK SABAR NAK SAMBUNG BELAJAR BALIK .. "



Sekian, terima kasih ..

8 comments:

fyna said...

ngah pk nak wat pe untuk entry ST nih.
:)

Muhamad Syafiq said...

pikir spontan je.. mesti ada punya tu.. :)

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

wahh..dh der spontan khamis dh...ngeh ngeh ngeh...!!

Muhamad Syafiq said...

join jom ! :)

myhatiku said...

wah..bagus la..:)

Muhamad Syafiq said...

:D

Siti Farah said...

wahh... jangan nanti dah start belajar ade plak ST *aku tak sabar nak cuti sem* ..

ehehe.. spontan tu.. :p

Muhamad Syafiq said...

yang tu tunggu je la spontan bahagian lain.. haha :D