Monday, June 13, 2011

Selamat Kembali ke Sekolah

Assalamualaikum..



Selamat pagi cikgu !.. opss.. lupa pulak hari ni dah kena masuk sekolah balik.. nasib baik tu cerita 3 tahun yg lepas.. alhamdulillah, lepas jugak 12 tahun aku di sekolahkan oleh ibu bapa aku sendiri.. banyak la jugak kenangan yg sampai sekarang aku masih ingat masa kt sekolah dulu.. tak tau la kalau dah tua nanti boleh ingat lagi ke tak.. Insha Allah.. kalau panjang umur dan diberikan kesihatan yg berpanjangan..

Di kala aku sempat curi²  menaip untuk entri pagi ni.. aku cuma nak ucap selamat kembali ke sekolah bagi sesiapa yg masih di alam persekolahan.. hargailah masa² terindah kt sekolah korang tu.. kalau boleh la.. aku mcm terasa je nak balik semula zaman² aku kt sekolah dulu.. bila kt sekolah teknik pula.. teringat kt ikan jaket bila nak makan tgh hari.. best tu !.. (tangan didada, mata ke atas)

Ok la.. aku nak out dulu.. babysitter tetap babysitter.. hehe..



~sharing is caring©~



2 comments:

Adeela Oh Lala said...

ko umo bapa dah nie?
follow you too..

Muhamad Syafiq said...

baru 2 tahun.. eh, silap.. 20 tahun.. :D