Saturday, June 25, 2011

Maharaja Lawak Final #1

Assalamualaikum..


Sememangnya menepati ramalan aku.. kalau tak JOZAN.. kumpulan SEPAH akan menjadi ML pada malam ni.. tahniah buat mereka bertiga.. tak lupa juga pada Nabil dan Jambu.. semuanya best-best bro !. cuma aku layan tak layan je.. haha !.

Tadi, aku ada join Segmen dari blog Bujang pasal ML ni.. cuba klik SINI.. betul tak apa aku kata.. macam mana pula ramalan korang sebelum ML tu mula tadi ?. tengok.. ramalan aku sendiri.. walaupun tak berapa nak kena.. At least, aku berpuas hati SEPAH yang jadi ML untuk malam ni.. 

So, kalau korang nak flashback balik ML tadi.. Aku ada selitkan video ML Part 1 untuk korang semua.. selamat terhibur..





NABIL - Part 1



JAMBU - Part 1



SEPAH - Part 1



JOZAN - Part 1










* klik SINI untuk sambungan Part 2 Maharaja Lawak..



No comments: