Thursday, June 30, 2011

Segmen


Assalamualaikum ..


Kepada peserta yang join Segmen aku kt SINI .. terima kasih banyak aku ucapkan .. ramai jugak 47 bloggers sudi join Segmen pertama untuk blog ni .. tengok SINI kalau nak tengok list peserta ..

Disebabkan banyak penyertaan masuk dari Segmen tu .. aku terpaka buat sistem ' filtering ' .. 


1.  20 finalis terbaik akan dipilih daripada semua peserta yang join Segmen tu.. 
2.  10 finalis yang lebih terbaik .. aku akan ' pormote ' kan entri mereka ..
3.  Last .. TOP 3 finalis .. 


Sebelum aku terlupa .. TOP 3 yang terbaik dari 10 finalis .. akan menerima ' gift ' ikhlas dari aku .. walaupun Segmen ni bukan la satu Contest besar - besaran ..

Pemenang dari Segmen tu aku akan cuba buat secepat yang mungkin .. mungkin sebelum aku sambung belajar minggu depan ..  aku harap jugak, takde apa dugaan yang datang .. sebab .. aku hanya merancang, tuhan yang menentukan ..


Sekian, terima kasih ..

 

12 comments:

kotak bulat said...

wah~ tak sabar rasanya... nk tengok la dorg.. heheh

Muhamad Syafiq said...

berblogwalking la dkt sana ye .. hehe :D

Ismet Ulam Raja said...

ala.ingtkan dh der pemenang.....baru nk excited sikit...hahahha

fa said...

=)
bw2~

Sang Pencinta said...

Sesungguhnya aku..aku..aku sang pencinta adalah lelaki.. heheh

no hal la.. just nak komen sini hehhe..

Muhamad Syafiq said...

@Ismet Ulam Raja Pegaga : rileks la .. haha

Muhamad Syafiq said...

@fa : ok :D

Muhamad Syafiq said...

@Sang Pencinta : sory, update baru ..

Met bUjang said...

glurpp... gementar bhahaha

Muhamad Syafiq said...

@Met bUjang : riles bro .. hehe :D

shaznysalleh said...

sengit gak tengok pesaing pesaing..xkesah la kalau kalah...yg penting aku dpt pengalaman join segmen...lalalalalalala...

Anonymous said...

uwaa tak sabar nyerr ngee