Thursday, August 04, 2011

Kenduri Mayat ..

Assalamualaikum ..

korang dah pernah tengok tak satu kenduri yang ber 'lauk' kan mayat ? .. aku baru je tau resipi terbaru ni ada rupanya .. terus terasa nak kongsi sikit dengan korang .. mana la tau korang berminat ke .. tapi malangnya, keduri tu kat Malaysia takde lagi yang buat .. cuma ada kat Filipina ..


















11 comments:

-iXxOrE- said...

ergh!!!knp ni???knp mkn mayat??

cIk PikA said...

yurkkkk!!! ya ALLAH.. nk muntah...

Muhamad Syafiq said...

@-iXxOrE : daging manusia lagi sedap kot .. haha

Muhamad Syafiq said...

@cIk PikA : nasib baik dan buka puasa .. kalau tak ..

Allyza Abdullah said...

wekkkk nk muntah ijau jek

Muhamad Syafiq said...

@Allyza Abdullah : tahan dulu .. hehe

Nurasyiqin said...

uwekk !! kat mana ni??

Muhamad Syafiq said...

temulak, thailand ..

| RoziAhmad | said...

kembang tekat aku!!! nyesal klik read more td.. blueekkK!!!

Murnie said...

erkkk !!! sadisnyer !! da takde binatang laen ke die nak makan sampai makan mayat manusia segale ... euwwww ~~
T.T

norshila ibrahim said...

gilaaaa ah...