Thursday, June 23, 2011

Malaysia Menumpaskan Lubnan

Assalamualaikum..


Tahniah buat Malaysia sebab menang game tadi.. aku pun takde la tengok sampai habis.. sebabnya, laptop aku ni suka sangat panggil aku duduk depan dia 24 jam sehari..

Walaupun hari tu Malaysia seri masa game kt Lubnan.. kemenangan 2 - 1 Malaysia ke atas Lubnan malam ni cukup untuk kita ke pusingan seterusnya.. SYABAS MALAYSIA !!!

Credit to blog bom321.. sebab dari situ aku dapat update pasal game tadi.. klik SINI untuk tengok entri dia..


9 comments:

Eqa Yazid said...

tahniah tahniah. hee :D

sumaiyah mokhtar said...

congratulation malaysia :)

Muhamad Syafiq said...

proud to be Malaysian.. :)

mr.oren said...

menang-menang...lepas ni last kelayakkan olimpik....
gogo malaysia...kih..kih

Unknown said...

alamaK...terlepas r nak tgk game tadi...

well... tumpang bangga jugak lah..

idup Malaysia!!!!

erdia said...

saya tengok malam tadi. hehe. malaysia mantap ohh ! :)

http://oasisofheart.blogspot.com/

Muhamad Syafiq said...

@Mr.Oren : yeah !
@alif ismail : sama la kita.. tapi aku dapat tengok first half je. hehe
@farysa allyssa : mantap kan !. chaiyok ! :D

Ismet Ulam Raja said...

malaysia semakin maju...
go! go! go! malaysia..(:

Muhamad Syafiq said...

terbaik ! :D