Monday, June 27, 2011

SEM 5 : Here I Come.. #1

Assalamualaikum..


Pejam celik .. pejam celik .. dah nak habis cuti sem 2 bulan ni .. cepat pulak aku rasa masa berlalu .. minggu depan aku akan kembali semula ke poli sambung pengajian untuk semester 5 ..

Sepanjang aku duduk kt rumah ni .. takde la aku rasa kosong je .. eh, korang mesti ada yang taktau lagi kan aku ada kerja part time dengan Mama aku .. cuba korang teka .. kerja apa yang aku buat cuti sem ni .. buat sistem ?. database ?. takpun hadap koding ?.

Oh TIDAK !!! sebenarnya, aku jadi babysitter kt nursery .. haha .. pelik kan ?. tapi, aku sikit pun tak rasa pelik .. sebab, satu hari nanti .. aku akan ada juga anak aku sendiri.. Insha Allah.. perancangan awal tu kena la ada .. 

Apa-apapun, thanks kt Mama sebab bagi aku peluang jadi assistant manager tolong manage nursery dia tu .. kalau mula-mula dulu tu .. aku taktau nak buat susu .. tukar pampers baby semua .. sekarang ni ?. faham-faham sendiri la ye..


Sekian, terima kasih..

7 comments:

Cik Kay Jue said...

wah.. da sem 5.. poli mane ni?

Muhamad Syafiq said...

poli sabak bernam.. hehe :D

haslinda said...

kamu da boleh jadi ayah tuuu... hehe...

anyway, gud luck utk sem baru ni ye... :)

Eqa Yazid said...

bye bye. tapat jumpe epi lagi daa.
btw, nnti aku de anak, kau jgekan la eh eh ?? heheh :D

Muhamad Syafiq said...

@haslinda : Insha Allah dah boleh da kot.. haha.. thanks wish untuk sem 5 ye..

Muhamad Syafiq said...

@Eqa Yazid : bai eqa !. tak dapat jumpa kau lagi.. tata !. oh, pasal jaga anak kau tu.. kalau anak kau banyak, aku tak larat la nak jaga.. haha :D

yaya_flanella said...

so sweett~ hihi