Monday, June 13, 2011

" Segmen mengejut dari Kotak Bulat "

Assalamualaikum..


Malam ni, aku nak join satu segmen dari blog Kotak Bulat yang bertajuk.. Segmen Mengejut dari Kotak Bulat.. klik gambar kt atas tu kalau nak join sekali..

So, dengan berbekalkan gambar atas tu.. aku kena buat diorang berdiolong.. tak kira la dalam apa jenis situasi pun.. aku rasa, segmen ni termasuk dalam salah satu segmen yang aku minat.. apa lagi ?.. jom tengok gelagat mereka berdua tu berdialong spontan hasil dari luahan otak aku sendiri..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






~sharing is caring©~



4 comments:

syaz@rozelt said...

hehe..klaka..gud luck ya!

Sharif Dez said...

Hahaha. Lawak-lawak. Nasib badan..

blog sharifdez

syaz@rozelt said...

tahniah! dh menang..hehe

Muhamad Syafiq said...

@Shafir Dez : hehe..
@syaz@rozelt : thanks ! :D