Sunday, June 12, 2011

Akedemi Fanta sia-sia ?

Assalamualaikum..



Aku setuju jugak apa yg Abg Ben kata di blog beliau petang tadi pasal AF ni.. klik sini kalau nak tau lagi.. aku pun heran kenapa la aku tak terjebak nak tengok AF.. tau², malam ni final pulak tu !.. nak tengok ke tak nak ?..

So, aku terpaksakan diri ngadap astro ria kejap tengok sorang peserta AF iaitu Azri.. sebab apa aku tengok dia sorang je yg  perfom ?.. sebab dia paling ok kot bagi aku.. lepas habis dia perfom nyanyi lagu apa tah.. aku pun terus cabut lari.. haha !.. baik aku ngadap laptop dan berblogwalking..

Ok la.. apa² pun.. tahniah la pada siapa yg menang malam ni.. tak kira la sesiapa.. selamat menutup tirai kau AF.. tapi aku harap JOZAN menang la ye gamaknya.. alamak !.. ter'typo' kt sini pulak.. hehe..



~sharing is caring©~



4 comments:

.fariza. said...

aiseh.
jozan pulek.

Muhamad Syafiq said...

tetiba pulak disitu.. :D

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

haha otai rock Amy Search ada ma..kita mau tengok dia buat persmbahan..skrg ni tgh show dia la...all the best , aku agak Hazama yg jd Juara AF9

Muhamad Syafiq said...

tak payah agak.. memang dia menang kot ?..