Sunday, June 05, 2011

Tempurung Kepala Bayi Jatuh Berkecai [18SG]


Gambar ni aku baru dapat dari salah seorang rakan facebook yg betul² berani mati  sebab dia 'tolong' tag kan aku tepat kt kepala bayi tu.. terkejut la jugak aku bila fisrt time bukak fb tengok notification yg satu ni.. "YA ALLAH !..". itu je yg mula² keluar dari mulut bibier aku.. agak violent tahap gaban la si pelaku yg buang bayi baru je nak hidup kt dunia ni.. kesian ending hidup bayi ni.. apa la salah dia.. harap² orang yg buat kerja tak bertamadun ni segeralah insaf dan bertaubat.. dunia skg nak akhir zaman dah kan ?.. mungkin satu hari nanti, kita akan balik semula ke zaman jahiliah.. buang bayi sana-sini.. dari info apa yg aku tau.. bayi ni dibuang dari tingkat 5 sebuah pangsapuri (terpaksa dirahsiakan tempatnya).. sebab aku sendiri pun tak berapa pasti dimana.. bayi ni telah dibuang kemarin pada 1/6/2011.. Al-Fatihah..







~sharing is caring©~



7 comments:

marish sha said...

ape lah salah , kalau bagi kat orang ke , letak umah kebajikan ke , ini perangai tak tau lah nak kata macam apa , sedangkan binatang pun sayangkan anak

Muhamad Syafiq said...

binatang lagi berprikemanusiaan kan..

nur farahin binti sulaiman said...

kecian nyer.. apa la salah budak ckit nie.. hmmm

HazHand said...

uh! sakit! grrr

Muhamad Syafiq said...

@farah da butterfly : taktau apa salah dia..
@HazHand : boleh tahan la sip.. da pena try ?

Shazwani said...

ksiannye dia :( tskk

Miss Candy Mandy said...

Ya Allah . . .ta dosa pun budak tu . .pecah kepala nye . . . .. . kejam! :(