Sunday, June 12, 2011

Pemenang AFinal...

Assalamualaikum..




kan !.. tak payah tengok pun aku dah boleh tau awal² lagi siapa pemenangnya.. biasa la.. aku kan nujum pak belalang.. haha !.. takde la.. aku dapat tau pun sebab aku dengar nama dia disebut oleh Pak Nil jadi juara.. mana tak nya.. kuat pulak adik aku kt luar tu, up volume tv sampai boleh dengar kt dalam bilik aku..

Tahniah la kt kau Hazama sebab menang AF last ni.. tak nak komen memanjang pasal kau sebab aku tak ikut langsung perkembangan kau sejak mula AF9.. siapa pulak pemenang no. 2,3 dan 4 ?.. ok², i'm out..



~sharing is caring©~



2 comments:

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

xbper minat....yg aku nk thu hope Sepah menang dlm ML..hahaha

Adeela Oh Lala said...

sempoi bhai belog ! tak semak .
loikeee.. :)