Sunday, June 05, 2011

Sepetang Di Hujung Minggu...



Assalamualaikum..


Aku baru balik dari low yat kt bukit bintang sebab nak fix psp adik lelaki aku.. katanya display screen ade problem sikit.. so, untuk mendapatkan kepastian 100%.. aku try la turun sana seorang diri.. nak tunggu aku tolong betulkan psp dia tu.. berzaman la menunggu siapnya..

bila dah siap me'repair' psp adik aku kt low yat, aku terus balik rumah tanpa melencong ke mana² dgn harapan bila sampai rumah.. buka blog sendiri dan akhirnya aku terasa.. blog aku dah kembali pulih seperti biasa.. yg mana semua gambar² termasuklah header blog aku ni dah ada balik.. yess !!! Alhamdulillah, masih stabil lagi blog aku ni rasanya.. 





~sharing is caring©~



2 comments:

Invisible Me said...

nasib baik ada kn.

Muhamad Syafiq said...

nasib baik.. hihi.. :D