Saturday, June 11, 2011

BEN ASHAARI : JOM KENAL BLOG SAYA

Assalamualaikum..



sementara masih sempat ni.. aku nak join satu segmen abg ben yg diberi nama.. Jom Kenal Blog Saya.. bukannya senang aku nak dapat peluang join segmen abg ben.. kalau nak join sekali, klik banner atas tu ye..

segmen ni khas untuk sesiapa yg datang singgah ke belog aku yg tak seberapa mcm korang tengok skg ni.. belog ni biasa² je.. sebab nama blog pun simpl3blog.. hihi.. aku selalu jugak update belog sebab aku suka sharing dan bertukar-tukar info dgn blogger lain.. sebab tu la wujudnya belog ni.. 

so, sesiapa yg sudi jadi follower belog aku ni.. dan tak lupa pada silent readers.. terima kasih banyak² !.. tanpa korang, siapalah belog yg usang ni.. hihi.. 

akhir kata, thanks for reading !..




~sharing is caring©~



3 comments:

solomolo said...

singgah untuk beramah mesra sesama blogger...
happy blogging...
[^_^]

Muhamad Syafiq said...

thanks :D

Muhamad Syafiq said...

@ainol akasyah : selamat berkenalan..
@Wahida : :D
@Fadzmie Mohamad : salam perkenalan juga.. :D