Monday, June 20, 2011

Siapakah Pemenang Segmen Mengejut Kotak Bulat ?

Assalamualaikum..



Selamat berhari isnin buat korang semua !. aku harap hari yang yang ceria buat korang.. macam biasa, kalau hari hari bekerja isnin sampai jumaat.. waktu malam la waktu yang sesuai untuk aku update blog.. so, agak agak.. apa yang aku nak cerita malam ni kt korang ?.

Ehem.. ehem.. hari tu aku ada join satu Segmen dari Kotak Bulat yang bertajuk.. Segmen Mengejut dari Kotak Bulat.. pada hari ni pulak, aku baru je dapat tau.. pemenangnya pun telah dibuat.. klik SINI..

Dah tengok ?. cuba teka, siapa eh salah seorang pemenangnya tu ?. hehe.. thanks a lot to Kotak Bulat dan juri juri yang telah memilih Segmen dari entri aku sebagai salah seorang pemenang !. seriously, masa aku join Segmen dia tu.. aku buat secara spontan.. last last, terpilih jugak.. alhamdulillah.. klik SINI kalau korang nak sangat tengok Segmen yang aku join hari tu.. 

Aku nak minta korang pulak cuba komen dan bagi kritik habis habisan hasil dari Segmen yang aku join tu.. dan nyatakan sebab apa aku boleh menang.. hehe..


p/s : Bagi yang belum lagi join Segmen Aku Seorang Blogger.. jom la join Segmen tu.. sebab hasil buatan aku sendiri.. thanks !.




2 comments:

kotak bulat said...

heeheh... awak layak menang sebb juri yang menilai ni 4 orang tau. :)

Muhamad Syafiq said...

alright !. thanks pada juri juri semua.. hehe :D