Thursday, June 16, 2011

Bersalin...


Seorang wanita muda dengan tak sengajanya nak bersalin di dalam sebuah lif.. dia rasa malu tahab gaban dan enggan kuar dari lif itu.. pihak pengurusan bangunan pun memanggil bomba.. sementara itu, terdapat seorang Psychologist yang berusaha untuk pujuk dia keluar..  lalu berkata kepada wanita tersebut..

"Cik.. keluar lah.. apa yang nak dimalukan.. perkara biasa je ni.." 

Wanita muda yang terdesak nak bersalin itu pun menjawab..

"Tak mau, tak mau, saya malu.." 

Tanpa berputus asa.. si Psychologist itu menambah lagi..


"Alah cik.. tahun lepas saya ada 1 kes ni lagi teruk.. perempuan tu beranak dalam longkang lagi !.." 

Mendengarkan kata² Psychologist tu.. wanita muda tu terus meraung bagai nak rak dan berkata..

"yang tu pun saya jugak, waaaaaa !!!.."



~sharing is caring©~



6 comments:

yaya_flanella said...

kahkah. lagi down jadinya dia. XD

Muhamad Syafiq said...

haha.. putus harapan Physco tu.. :D

syaz@rozelt said...

kelakar..hehe

Muhamad Syafiq said...

:D

sukasuki said...

hahahaha..sengal..

Muhamad Syafiq said...

kih.kih.kih..