Saturday, June 25, 2011

Bebas Tanpa Lemak





Nama wanita yang berusia 21 tahun ini ialah Lizzie Velasquez dan berasal dari Texas Amerika.. Lizzie mempunyai berat badan hanya 25 kilo !.. ringan kan dia ni ?.  

Lizzie menghadapi situasi ini sejak dilahirkan lagi.. jadi, dia kena makan 60 kali sehari.. tak pun paling kurang 15 minit sekali untuk menstabilkan semula badan dia..





13 comments:

wannurakmal said...

wah. macam ni pun ade ek. penyakit ke memang semula jadi macam ni ?

MUHAMAD SYAFIQ said...

penyakit pun ada, natural pun ada. tak tahu mana satu.

diari hati said...

isy, mcm x caye jerk..ade ke org cmnie..

MUHAMAD SYAFIQ said...

ada la @diari hati~ percayalah :)

adaadean said...

esh kecian nye.. tp breast dye ade lak.. tade lak leper.. pelik2. agaknya dye g wat kat thailand kot .

MUHAMAD SYAFIQ said...

yela kot ada~ tak tau la pulak boleh buat kt sana. haha :)

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

entry bukannyer kau dh post ker dlu...???

Muhamad Syafiq said...

yang tu dah monopost.. haha :D

fardhilah said...

kejadian tuhan~
mngkin sbb penyakit ek.

Sunah Sakura said...

kesiannya dia... uhuhuhu...

bersyukur dengan segala nikmat yang Allah bagi...

Muhamad Syafiq said...

@fardhilah : mungkin juga..
@Sunah Sakura : :)

BlueberrY CheesE said...

kesiannyer die. huhu. bsyukur kita dapat badan mcm ni. ada tu yg nak kurus lg. huhuhu

Muhamad Syafiq said...

@betul tu.. bersyukur dengan apa yang ada..