Thursday, June 23, 2011

SEGMEN : MAKAN ANGIN BERSAMA GENKCORNER

Assalamualaikum..





Malam ni aku rasa macam best nak layan Segmen.. haha !. jangan jeles.. kali ni, aku nak join Segmen dari Blog Genkcorner.. yang bertajuk.. Makan Angin Bersama Gengcorner..

Klik SINI kalau nak nak tengok syarat-syarat Segmen tu recommended untuk korang join sekali.. tarikh expired Segmen ni.. bila dah cecah angka 100 blog yang dah join dan sebelum 29 JUN 2011..

Alright, semua syarat-syarat Segmen semuanya aku dah settlekan.. oh, lupa pula.. part kena tag rakan blogger yang lain tu.. aku rasa, aku nak tag korang semua la.. boleh kan ?. jom sama-sama support Segmen dari blogger ni ye..

Sekian, terima kasih..


4 comments:

NUR AIN AZMAN said...

nk join mkn angin leh? HEHE

p/s : tlg aen leh?

http://officialaenlicious.blogspot.com/2011/06/life-is-so-colorful-photo-contest.html

Muhamad Syafiq said...

boleh je.. Insha Allah.. :)

Ismet Ulam Raja said...

aku....

Muhamad Syafiq said...

jom join bro !. :D