Saturday, June 18, 2011

Menghirup Udara Sejuk...

Assalamualaikum..



Pagi tadi.. aku sempat ke Genting Highland bersama kawan sekelas sekadar untuk memenuhi aktiviti hari sabtu yang agak buntu.. pengembaraan aku bermula dari KL ke Kuala Kubu Bahru.. seterusnya ke Rawang dan last sekali.. ke Genting..

Rawang ?. apa yang aku buat kt sana tu ?. sebab saja nak tengok kawan sekelas aku ni jugak.. bekerja sambilan di salah sebuah kedai ala ala restoran 3 bintang.. maklumlah.. cuti sem 2 bulan.. thanks la bro sebab belanja aku 2 mangkuk nasi ayam free.. sampai sekarang aku still rasa kenyang lagi..

Kemudian, aku mengajak kawan aku untuk menghirup udara sejuk di Genting.. takde la lama mana aku kt Genting tu.. paling koman pun, lepas main boling se frame..  taktau la siapa yang menang.. ehemm.. ehemm...

Oleh sebab cuaca masa aku nak balik tu tak berapa elok.. juga disebabkan faktor kabus yang terlalu tebal.. membuatkan aku dan kawan aku decide untuk balik ke rumah masing masing..  sempat la jugak aku ambil gambar sekeping dua untuk korang mencuci mata..










Sekian, Terima Kasih..



~sharing is caring©~



No comments: