Friday, July 06, 2012

Perkahwinan ..

Assalamualaikum ..


Minggu lepas punya Wedding bertarikh 1 Julai 2012 baru sempat aku publish hari ini. Saudara sebelah ayah di Putrajaya. Lama juga tak merasa nasi minyak. Mungkin sekarang aku sibuk dengan kerjaya setelah pada masa dulu aku sibuk dengan segala assignment .. Kerja apakah pula tu ? Takde la pegang jawatan Manager mahupun bos kecil .. cuma kerja yang ada kaitan dengan bidang IT .. selebihnya rahsia. suatu hari nanti mesti akan tahu juga.

Apa yang seronok boleh aku katakan .. pengalaman luas, sebelum sebelum ni mungkin aku belajar IT. tapi bila di alam pekerjaan pula lain ceritanya .. pengalaman baru di tempat baru akan mengajar kita sesuatu yang baru. Istilah penat memang perlu ada lagi kita orang baru nak desak diri cepat  menyesuaikan persekitaran..

8 comments:

afeb pilah said...

kau bile lagi bro? hahaha

Muhamad Syafiq said...

@afeb pilah : kalau ada jodoh bila-bila masa boleh naik pelamin. hehe :D

c u m u h a m a said...

Assalamualaikum :)

Maaf yea mengganggu .Nak minta tolong skit boleh ?

Minta tolong LIKE page n gambar nih . Kalo sudi share skali la naa . Mohon kerjasama awak & rakan blogger sekalian. 1 LIKE mampu membuat ibu & anaknya tersenyum bahagia. Terima kasih ,Jasa anda amat dihargai :)

1. LIKE this page , https://www.facebook.com/Mumnbabycom


2. LIKE this photo , https://www.facebook.com/photo.php?fbid=344849685583802&set=a.332350763500361.70545.111646315570808&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged


TARIKH TUTUP : 31 JULAI 2012

Muhamad Syafiq said...

@c u m u h a m a : InshaAllah :)

-twinkle- said...

hi !
nice blog . aida mndarat kt sini skejap , nk tgok-2 . jgn lupa follow blog aida au ! nie link nye,http://royalaiseop.blogspot.com/

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

Blogger, jom ramai2 meriahkan! Segmen : Sebulan Berblog By Shakira

http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/07/segmen-sebulan-berblog-by-shakira.html

Atiqah Aziz said...

cantik-cantik..macam ala-ala dalam taman gitu tempat bersandingnya. i like purple..

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini