Monday, June 06, 2011

Tips Apabila Motherboad dan Processor Menjadi Panas...




WARNING ! : Aktiviti berisiko seperti di bawah ni korang hanya boleh lakukan bila Prosessor dan MOBO (Motherboard) korang dlm keadaan yg terlalu terlalu panas (overheating) saja.. perlu diingatkan bahawa.. segala kemalangan kecil dan besar yg akan terjadi pada diri anda hendaklah ditanggung sendiri.. haha ! Terima Kasih..


sediakan Minyak yg secukupnya...

tuang ke dalam CPU secukup rasa...

sukat kuantiti minyak dlm CPU dgn betul...

sambungkan wayar VGA Cable pada Monitor untuk memudahkan aktiviti Monitoring

dah nampak minyak mcm panas sgt tu... bolehlah...

masukkan French Fries, Nugget, Drumstik ke kedalam CPU tadi

akhir sekali ? jemput makan semua !





~sharing is caring©~



8 comments:

Eqa Yazid said...

tak rosak ke benda tuu epy ??

MUHAMAD SYAFIQ said...

biasa org buat ok je @Ega Yazid :) haha. melawak la~

HazHand said...

haram gile doooo!!!
ko buat sendiri ke ape nh!!!? grrr
wtfuck! hahaha

MUHAMAD SYAFIQ said...

bukan la~ haha.
pc kt rumah aku still sayang lg kot~ :)
tak nk try ke ?

shaffique said...

ok gak tu. sambil main game, boleh makan fries. haha.


My latest entry : Maksud Sebenarnya Logo-Logo Popular Di Dunia

MUHAMAD SYAFIQ said...

kira sekali la tu :)
otw to your entry...

wannurakmal said...

ish. org ingat kan betul2 tips. btw. nice try ah. sengal tul. haha!

MUHAMAD SYAFIQ said...

:D