Sunday, June 12, 2011

CONTEST BEST HEADER EVER !!!

Assalamualaikum..




aku nak ajak korang join satu contest ni dari blog fazreenfathil yg bertajuk.. Contest Best Header Ever.. alang², header belog ni ada header baru.. aku berminat nak join contest ni.. kalau korang nak tau.. header tu baru je aku buat beberapa hari yg lepas bila mana aku terbosan kan diri mengadap laptop.. tetiba pula masa tu dapat idea ciput mana tah datang kt aku.. last², terhasillah header tak seberapa mcm korang tengok kt atas tu.. meh aku tayang header aku dalam resolution yg kecil.. 




alright, jangan di tenung lama².. hehe.. header biasa² je dari tangan aku sendiri.. takde la segempak header bloggers yg lain.. ok !.. thanks for visiting here !..




~sharing is caring©~



4 comments:

Izzaty Ishak said...

Itu header maaanyakk gempak ouh.

Good luck ya! :D

Muhamad Syafiq said...

takde la gempak sangat.. kamu punya lagi lawa ! :D

btw, thanks support !

nurdani said...

singgah dari contest best header ever.

nice header :) good luck

Anif Abdullah| AA said...

header yang smart and gud idea :)