Thursday, June 30, 2011

Toilet Misteri...




Pada suatu hari, Ahmad terbangun pada waktu malam .. sebab nak terkencing .. 

Dia pun masuk ke bilik air .. Ahmad terkejut apabila lampu tu terbuka sendiri ..

Selepas kencing, dia pun terus keluar dan menutup pintu toilet itu .. sekali lagi, dia terkejut kerana lampu toilet itu tertutup sendiri .. 

Cepat-cepat dia mengejutkan bini dia yang sedang lena tidur .. 

Lalu, Ahmad pun menceritakan hal yang terjadi di toilet tadi .. macam mana lampu toilet tu terbuka dan terpadam dengan sendiri ..

Isteri Ahmad pada ketika itu yang dalam keadaan separuh sedar, terus berkata ..

Isteri : " dah .. dia buat dah perangai lama .. asal abang kencing lagi dalam peti ais tu ?! .. "


22 comments:

fierapirot said...

hahahhaha..ade plak cenggitu..kekeke

Muhamad Syafiq said...

mesti la ada .. haha :D

oPiE iSa said...

alamak, terketawa smpai terkncing lak...Lawok2....
LoL~

Freaky said...

erk peti ais.. =_=

*cik syu* said...

hahahaha ..kelakar giler !!

Muhamad Syafiq said...

@oPIE iSa : jangan kencing sini sudah .. haha :D

Muhamad Syafiq said...

@Freaky : tak sangka kan toilet tu peti ais .. hehe

Muhamad Syafiq said...

@*cik syu* : haha :D

Apih El Nino said...

Kesian bini dia. Meh kawen dengan aku ni. Aku tak kencing dalam peti. Haha.

Muhamad Syafiq said...

@Apih El Nino : nasib baik bibi dia tu dapat bertahan lagi .. haha :D

diana said...

kesian..
mengigau la tu..

fa said...

hehehe.. dan2 je mcm tu an..
baru rasa suspen.. sekali? ngee :)

Muhamad Syafiq said...

@diana : ye la kot .. hehe :D

Muhamad Syafiq said...

@fa : malam jumaat .. kena suspended sikit .. "D

TeAqArH said...

o mak aih..peti ais tu...^_^

Wanie said...

hoho..mesti peti ais tu sgt besar, tak pun ahmad yg kecik? haha
muat die kencing dlm peti ais..keke

lawak2~

Muhamad Syafiq said...

@TeAqArH : hehe :D

Muhamad Syafiq said...

@Wanie : peti ais queen size .. haha

Nadya O'Conner said...

epi,nad promot blog anda di sini::
Miss Nadya Promote Blog Part 9

Muhamad Syafiq said...

@Nadya O'Conner : thanks ! :D

Fathiah Hamim said...

ergghhhh nape dalam fridge pulakkk

Muhamad Syafiq said...

taktau la .. lalala~