Monday, June 27, 2011

Jalan Terkangkang...



Adlin dan Ramli merupakan pelajar Kolej Perubatan.. sedang mereka berdua berjalan-jalan di bandar.. mereka terserempak seorang tua berjalan terkangkang-kangkang..

Adlin : " Orang tua tu mesti mengidap penyakit Sindrom Petry.. " 

Ramli : " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki.. "

Mereka hampir bergaduh mengenai hal itu.. kerana ingin menujukkan kepandaian masing-masing.. Akhirnya, setelah rundingan telah dibuat..

Adlin : " Apa kata.. kita tanya je orang tua tu ?. "

Ramli pun bersetuju dengan cadangan tersebut.. mereka berdua menghampiri orang tua itu dan..

Adlin : " Kami tengok.. pak cik jalan terkangkang.. boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa ?. "

Orang Tua : " Kamu fikir, aku ada penyakit apa ?. "

Adlin : " Saya fikir pak cik ni mengidap Sindrom Petry.. "

Orang Tua : " Emm.. bukan.. "

Ramli : " Kalau macam tu.. pak cik mesti mengidap Sindrom Zovitzki kan ?. "

Orang Tua : " Pun bukan.. "

Ramli : " Habis tu ?. "

Orang Tua : " Emm.. sebenarnya aku nak kentut tadi.. tapi terberak pulak dalam seluar.. sebab tu la aku jalan terkangkang sampai sekarang  ni.. "

 

4 comments:

cik rongoks said...

hhahahhaha
mmg kelakar.

Dhia BellamiZam said...

haha..sengal lak aii..huhuh

Muhamad Syafiq said...

@cik rongoks : hehe

Muhamad Syafiq said...

@Dhia BellamiZam : biasa la tu.. pakcik.. haha