Sunday, June 26, 2011

Cinta Musim Banjir

Assalamualaikum..


Mungkin.. pepatah ni korang tak biasa dengar.. " Air Banjir Yang Tenang, Jangan Disangka Takde Longkang Besar.. ". ianya cukup memberikan impak yang sangat besar.. kenapa agaknya ?. cuba korang hayati sendiri..



 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |




14 comments:

yaya_flanella said...

kesian gila. baru nak bajet2 sweet orang snap dia. -.-

Muhamad Syafiq said...

kesian gila !

kotak bulat said...

ahhaahahha... *guling2 gelak*
adoiyai...kecian gilee...

Muhamad Syafiq said...

dah sampai mana gelak guling-guling tu ?. haha :D

Ayien Ocaca said...

laki tu lemas ke ape....hahaha

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

oi...ko cipta peribahasa baru ker.." Air Banjir Yang Tenang, Jangan Disangka Takde Longkang Besar.. "
hahahaha....

nur izzati zakaria said...

hahaha . lawak ! ape pun tak buleh

Mohd Khairi Khadzir said...

haha..sgt2 kesian.punye lah beriye nk elakkn barang2 yg dlm beg tu kne air banjir or air hujan..last2 trjatuh..aduhhh.... sgt2 kesian!

jln2 sini plak (^___^)

Muhamad Syafiq said...

@Ayien Ocaca : tak mungkin la boleh lemas kalau pandai berenang.. haha :D
@Ismet Ulam Raja Pegaga : betul tu !
@nur izzzati zakaria : hehe :)
@Mohd Khairi Khadzir : tu la pasal..

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

agak2 leh jd karam sigh x??hahhaha

Muhamad Syafiq said...

ada harapan la kot.. haha :D

Ismet Ulam Raja Pegaga said...

gamaknya der potensi besor...hehe

Muhamad Syafiq said...

alright.. cantik la.. haha :D

GaRy™ said...

okeh, sumpah lawak... hahahahahaha