Tuesday, May 01, 2012

Rumah Lebah 'Manusia'

Assalamualaikum ..

Hasil inspirasi asal dari rumah lebah yang menarik ..









26 comments:

Elih Japahar said...

Wow! boleh tahan unik..

gnesop poseng said...

nice.. mmg unik la..

~~oOpEt~~ said...

cntknya rumah lebah ni :)

Syuhada said...

cutenya...nk pegi wat la....kat umah ada pokok mangga.....

Muhamad Syafiq said...

@Elih Japahar : tapi tak tahu tahan sampai mana :D

Muhamad Syafiq said...

@gnesop poseng : antara rumah yang jarang kita lihat :D

Muhamad Syafiq said...

@~~oOpEt~~ : tak takut ada lebah ke nanti :D

Muhamad Syafiq said...

@Shuhada : esok nanti kalau dah siap panggila la nak test masuk kat situ pula :D

sis92 said...

waahhhhh unik sekali nak jugak..mst best walaupun dlm hutan tp tenang je :)

Muhamad Syafiq said...

@sis92 : jangan dimakan anai anai rumah tu sudah .. :D

nana kamarul said...

EHHHH! unik gile. I loike~

Muhamad Syafiq said...

@nana kamarul : Ulike ? sama :D

Sleeping_eLf_ Diary said...

seperti rumah pohon *o*

Muhamad Syafiq said...

@Sleeping_eLf_Diary : samakan ? :D

Mitsu Kizu Zie said...

ohsem la rumah cmni bro ;)

Muhamad Syafiq said...

@Mitsu Kizu Zie : teringin la tu nak buat satu macam ni :D

..cik hana.. said...

hehehe...kreatif ...tapi kalau hujan ribut bahaya nih..kehkeh

mohdhazlan Dreadlock said...

cantik la ...

UMiE AhmAd said...

nice blog...thanx mlawat umi kt cni http://ummi2523.blogspot.com/

Muhamad Syafiq said...

@..cik hana.. : kena redha kalau hujan ribut :D

Muhamad Syafiq said...

@mohdazlan Dreadlock : idea dari lebah :D

Muhamad Syafiq said...

@UMiE AhmAd : terima kasih juga :D

Pecinta pink^^ said...

wah,nice(^_^)

Muhamad Syafiq said...

@Pecinta pink^^ : jemput masuk kesini :D

reza ahmad said...

menarik :)

Muhamad Syafiq said...

@reza ahmad : :D