Friday, April 29, 2011

Wanita Tulen ?

Assalamualaikum..

Golongan 'Pondan' lagi cantik dari wanita tulen ?  zaman sekarang ni  macam macam benda boleh jadi. patut la lelaki sekarang dah tak pandang cari wanita yang asli (bukan cetak rompakan). buat masa ni aku masih waras untuk memilih yang mana bunga asli .. Antara golongan yang ingin menjadi cantik lebih daripada wanita ..






12 comments:

Atika Aula said...

gambar yg pertama tu bukan pelakon Thailand ke? die pondan ke? bkn ke wanita tulen? hehe :)

MUHAMAD SYAFIQ said...

lelaki asli tu. eh, silap. pondan asli tu @Atika Aula :D

Haz said...

kenapa?kenapa?
tak apa2..
aku minat perempuan lgi..

MUHAMAD SYAFIQ said...

bagus la kalau mcm tu. haha. kesian kt perempuan asli skg :)

marish sha said...

1st dengan 2nd tu macam ada tak kena , still tak nampak perempuan asli .

tapi 3rd dan 4th , memang nmpk

MUHAMAD SYAFIQ said...

haha. memang serupa mcm yg asli tu~

:: cekodod :: said...

cantik ohh

MUHAMAD SYAFIQ said...

:D

aRe-lOnG said...

sebijik mcm awek da...hahaha

MUHAMAD SYAFIQ said...

kata la nak ngorat~ haha :)

wannurakmal said...

serious cantek. haha! tp msia punye pon pon dan dan tak cantek.

MUHAMAD SYAFIQ said...

tu la pasai. dkt lorang haji toib takde kelas~ haha...