Thursday, April 21, 2011

Apabila Mr. Bean dan Miyabi Berkahwin dan Disatukan...




mesti korang pelik dgn tajuk entry atas tu kan ? tak ada la pulak ceciter ni heboh keluar kt mana-mana berita pasal si Mr. Bean ni berkahwin dgn pelakon aktres xxx terkenal, Miyabi. sebenarnya bukan betul pun. cuma andaian saja semua tu. tapi mcm mana kalau mereka berdua ni  betul-betul
disatukan. nk tgk kepelikan dan kelainananya ?  haha. jom tgk bawah ni



PELAKON PxRxO TERHEBAT

Maria Ozawa@Miyabi

PELAKON KOMEDI TERHEBAT



THEIR DAUGHTER
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
!!!!!
!!!
!

PELAKON PxRxO + KELAKAR







~sharing is caring©~



4 comments:

huda jamil said...

ape ke buruk beno muke anaknye. haha. mintk2 si ozawa ni x kawen ngn mr ban. ahaha

MUHAMAD SYAFIQ said...

kalau jd jugak kesian kt ozawa tu~ haha. hari2 pecah perut gelak :)

syamem said...

ini memang bangang..

haha..

Muhamad Syafiq said...

sepadan dan sedondon apa.. haha :)