Wednesday, April 27, 2011

Lelaki Paling Cantik !



Biasa selalu kita dengar perempuan je kan cantik ? kali ni lain pula ceciternya. lelaki lagi cantik dari perempuan tulen. rasanya kalau diikutkan, perempuan yg real paling cantik kt dunia ni pun boleh kalah dengan kecantikan beliau ni. ok la, ni dia serba sikit inpo pasal perempuan lelaki paling cantik...


Treechada Petcharat atau nama perempuannya Nong Poy Treechada adalah asalnya seorang lelaki. Lahir pada 1984 di shapkrunkrap Teleng (Thailand). Nong Poy mula dapat merasai jiwa kewanitaannya sejak dia dibangku sekolah lagi. Sehinggakan Nong Poy merasa dirinya lebih sesuai manjadi seorang wanita daripada menjadi  seorang lelaki. Apabila berdepan dengan orang tuanya Nong Poy akan berkelakuan  seperti seorang anak lelakiNong Poy membuat pembedahan kelamin apabila umurnya 17 tahun.

Champion 'Miss Tiffany'
Gambar kt atas korang nampak ni pulak, masa beliau memang Pertandingan Kecantikan ‘Miss Tiffany‘ pada umur 19 tahun iaitu 2 tahun selepas pembedahan kelamin. Bukan setakat pertandingan kecantikan, Nong Poy juga  pernah menjadi 'Miss International Queen' (lady-boy) 2004. Peserta-peserta perempuan yg meng'join'kan diri mereka dalam pertandingan itu berasa malu tahap gaban sebab kalah dengan peserta lelaki ni. Nah, kasi belanja kt korang sikit tengok gambar-gambar beliau selepas beliau men'tranforms'kan dirinya.



Ceciter sikit, cantik ke tak ??? Serhupa kan mcm seorang perempuan cantik yg asli (original)
pada korang yg lelaki tu bila tengok gambar ni, jangan pulak tergodam tergoda sudah~ haha !


Ni pulak masa dia kecik-kecik dulu
 

 *siapa sangka masa kecik dia hensem. bila besar mesti jadi lelaki maskulin kan ?



~sharing is caring©~



7 comments:

shaffique said...

pergkh. sebijik jadi macam perempuan. cun pulak tu. huhu.


My latest entry : Perbezaan 10 Tahun Bagi Apple

marish sha said...

comel nye lah ,
tapi masa kecik pun muka dia ada nampak gegirl sikit , huhu

Farah Nordin said...

Haa, sebijik macam perempuan. Gila kott, comel nyaaaa.

zaidah said...

agak2lah kan...suaranyer tu lelaki ker pompuan...

MUHAMAD SYAFIQ said...

@shaffique : sejibik gilak !
@marisha sha : ada la sikit kan sha...
@Farah Nordin : comel ? suka ke ? haha
@zaidah : suara emas susah nk dapt :)

HazHand said...

pergh!! best sial bddan lelaki nh..hahahaa

MUHAMAD SYAFIQ said...

kata la kau nk ngorat ?? haha :D