Tuesday, April 26, 2011

Wajah Sebenar Penerjun



Pernah tak korang terbayang mcm mana wajah sebenar 
seseorang penerjun tu ketika beliau buat terjunan ke 
dalam air ? apa kata korang tengok je la kt bawah ni :)



!!!!!!!!!!!!!!!! 
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
!!!!!
!!!
!

Penerjun 1

"hensem tak muka aku ?"

Penerjun 2

"Alamak, krem pulak tangan aku ni ! "

Penerjun 3

"Lidah aku paling panjang beb !"

Penerjun 4

"stail terberak cara terbaru !"


Penerjun5

"alamak, termasuk cili pulak kt mata ni !"

Penerjun 6

"mcm ni la nk buat flying kiss terbaru..."

Penerjun 8

"Rambutku elektromagnet !"

Penerjun 8

"weh patner, asal muka kau teruk ?"


Penerjun 8
"adeh...terkeluar pulak cirit aku ni..."

Penerjun 10
"mak... tolong... adik gayat..."



~sharing is caring©~



8 comments:

sarah mohamad said...

hahaha. aksi spontan nak menerjun. hiks

Aisyah Qaisyiah said...

hahaha lucu nya...

MUHAMAD SYAFIQ said...

@sarah mohamad : mmg spontan semuanya :)
@Aishah Qaisyiah : lawak kan ? :D

bersama kak Es said...

hehehe..
kalaulah kita yang terjun, lagi buruk muka rasanye

MUHAMAD SYAFIQ said...

kita bakor je la kak :D haha

nur anis said...

hahaha..sumpah lawak..

MUHAMAD SYAFIQ said...

plawok, plawok, plawok :D

oPiE iSa said...

Hahaha. nak terberak aku nengok suma pics tu... Hahahhahahaha

Entri Terbaru Saya : Enti 30 Days blog Challenge. Apa Hobi Sebenarnya?? & Mengenal Wanita dari Cara Jalan Wanita...