Tuesday, April 19, 2011

Diperkosa Beramai-ramai Di Atas Jalan [18SX]


WARNING !!! : entry kali ni hanya sesuai untuk golongan 18+ tahun ke atas sahaja.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Diingatkan sekali lagi, entry ni betul-betul hanya untuk golongan yang dah mencapai umur 18+ tahun ke atas sahaja...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

rajin bebenor korang scroll sampai bawah. ok la, betul nak tengok sangat apa yang ada kt dalam tread kali ni yg berbau lucah ni kan ? tengok je la~ :D

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Minah terpaksa merelakan diri beliau...

bertiga

Trio Datuk T :D

Mangsa Keadaan

Redha Dengan Apa Terjadi


p/s :sangat terseksa si mangsa terpaksa melayan ke semua nafsu yang ada kt situ :D





~sharing is caring©~



4 comments:

marish sha said...

suka gmba no 4 , si putih siap pelok si hitam lagi ,
nafsu songsang , ishk ishk .

6 lawan 1 , pergh , bagai mana rupa anak2 beliau nanti . tak sabar nak tunggu kesudahan nya

MUHAMAD SYAFIQ said...

haha. plawok ni, plawok :D

Eqa Yazid said...

choyyy. lucah lak :D HAHAHHA.

MUHAMAD SYAFIQ said...

haha :D