Saturday, August 27, 2011

Terima Kasih , Mama ..


Assalamualaikum ..

8.28 malam .. Iftar tadi , Mama betul - betul nak hidangkan aku segala jenis masakan dia .. Ikan bawal 3 rasa , gulai daging , ayam rempahsayur sawi .. tu paling special .. yang lain - lain belum tengok lagi tu .. 'EXTRA' dishes semua .. Fuhh ! seriously buat aku selera .. sampai aku sendiri 'segan' nak bagitau korang berapa kali aku menambah makan hasil air tangan ibu aku sendiri .. 

Masakan ibu la katakan .. takde makanan lain sesedap masakan ibu sendiri , ye tak ? dah nak masuk  solat terawih .. selamat menunaikan terawih , tak lupa gak ibadah - ibadah lain di malam malam terakhir bulan Ramadhan tahun ni ..



2 comments:

AwieKashi said...

sama ar.. !

Muhamad Syafiq said...

makan besar gak ke ? best tu !