Monday, August 22, 2011

Bila Sakit Datang ..



Assalamualaikum ..

Lepas terawih berjemaah kat masjid depan tadi .. tiba - tiba aku rasa sakit .. " Aduyai .. time2 ni pulak dia nak sakit !" .. nasib baik sempat buat lapan rakaat .. sebelum tu , aku memang dah rasa sakit bila masuk rakaat yang ke 6 ..

Sampai rumah .. aku dah tak pikir apa dah .. "Baik aku settle kan cepat sakit ni .. kang , melarat pulak .." .. cepat settle sakit ni .. tenang sikit hati nak buat Assignment ke apa lepas tu ..

Nak tak nak .. satu je ubat dia , terpaksa la jugak ke tandas untuk selesaikan masalah 'sakit' perut aku ni ..

Mood : dapat gak pekena moreh lemang plus rendang tadi ..

 

4 comments:

farra said...

sakit2 perut pon dan lagi nak pekena lemang rendang..hee..

cheqhaizan said...

aikss sakit perut pun sempat mkn g syafiq???huhuhu...

Muhamad Syafiq said...

@farra : nak raya kan ! lemang la makan dia .. haha

Muhamad Syafiq said...

@cheqhaizan : sempat .. kang tak dapat rasa nanti ..