Thursday, August 04, 2011

Spontaneous Thursday #5

Assalamualaikum ..

korang dah tidur ke belum tu ? .. kalau belum lagi .. apa kata teman aku buat Assignment sampai aku rasa mengantuk .. haha .. nak tak ? .. alang alang sekarang ni dah masuk hari Khamis .. aku nak buat satu entri pasal Spontaneous Thursday .. 

ST ni pun aku rasa dah berapa minggu jugak la aku tinggal .. tu pun atas sebab sebab tertentu .. so, ST aku untuk minggu ni ..

Assessment yang semakin lama semakin berbukit .. macam tak nak bagi aku tidur walau sesaat pun ..

Sekian, terima kasih ..

12 comments:

Etong said...

sangat spontaneous haha chayo2!

Muhamad Syafiq said...

:D

fiq. said...

biaselah tu, student life,,haha

adib syazwan said...

kalo tak tidur 1 saat, tidurlah 2 saat, harharhar =P

kaizen said...

tdo 1jam kalo xleh tdo 1 saat bru berbaloi2... hahahaha guro2 bro...

latest entry WW : Korg Ade Cikgu macam ni?? & Urban : Camera Paling CANGGIH

Lizzie Yasmin said...

ala baru bukit, tak menggunung lagi..

Aku DaN SeSuAtU said...

xleh tdo lagi xciap

Muhamad Syafiq said...

@fiq. : kan kan kan ..

Muhamad Syafiq said...

@adib syazwan : kalau 0.9 saat macam mana tu ? haha

Muhamad Syafiq said...

@kaizen : alright .. cadangan yang bernas !

Muhamad Syafiq said...

@Lizzie Yasmin : dan nak masuk fasa tu rasanya .. haha

Muhamad Syafiq said...

@Aku DaN SeSuAtU : betul tu ..