Monday, August 22, 2011

Maaf , entri aku mungkin kosong sekarang ..



Assalamualaikum ..

kalau korang perasan setiap entri aku sekarang .. cuba compare dengan entri dulu .. mesti ada beza kan ? .. sebab , aku takde letak satu gambar pun dalam entri sekarang .. kalau dulu .. at least , aku akan letak satu gambar dalam satu entri .. tak kira la yang dah edit atau belum ..

Memandangkan aku telah mengalami satu krisis mengejut di SINI .. sejak dari dua tiga minggu lepas .. penggunaan aku terhadap sesuatu aplikasi kat laptop ni telah dikurangkan .. biasanya , setiap gambar yang nak di upload tu .. aku akan edit sikit resize gambar sesuai dengan fill entri aku .. pakai PS .. lebih tu , aku akan edit mengikut kemampuan .. 

Mungkin masalah tu aku akan cuba settlekan lepas aku balik cuti raya minggu ni .. Pergh ! lagi 4 hari nak balik raya ! tersangatlah excited nak tengok kuala lumpur setelah sekian lama menyorok di Sabak Amazon ..

mood : Sedap pulak berbuka taufufa pandan tadi !



No comments: