Friday, August 26, 2011

Doakan Aku Selamat ..


Assalamualaikum ..

8.25 pagi .. kurang dari dua jam , aku akan bertolak pulang ke rumah untuk bercuti selama seminggu .. bagi korang yang ada kelas hari ni , sabar je la kan .. bukan senang nak dapat lecturer yang rajin 'buat' kelas hari ni .. jangan risau , petang nanti ada masa lagi nak balik .. esok , lusa , tulat pun still sempat .. cuma nak tak nak je .. siapa sanggup ? 

Aku rasa , cukup sampai sini entri pendek aku di pagi Jumaat .. sebelum terlupa, doakan aku selamat sepanjang perjalanan kejap lagi .. 



4 comments:

| RoziAhmad | said...

berhati hati di jalan raya.. :)

Myera Nyera said...

babai. ^^,

ANA said...

moga selamat samapai ^_^

nur farahin binti sulaiman said...

semoga selamat sampai ke kampung halaman.. selamat hari raya..