Tuesday, May 31, 2011

Wanita Memotong Kemaluan Perogol


Thanks dari salah seorang blogger yg bagi info pasal satu cerita pelik ni tapi betul² terjadi.. kita ni bernasib baik sebab benda ni belum lagi di rasmikan secara 'Official' oleh mana² kaum wanita terhadap kaum² adam kt Malaysia.. gambar kt atas tu mungkin agak meloyakan anak tekak korang sikit bila tgk lama².. so, baik korang scan sekali dua dah la.. nak buat mcm mana, tu je la bukti yg ada.. haha ! terpaksa la korang layan.. menurut sumber yg aku dapat lagi..

AFP menyiarkan berita seorang wanita berusia 40 tahun di Dhaka bertindak memotong kemaluan seorang lelaki yang didakwa cuba merogolnya. Kemaluan itu kemudiannya dibawa ke balai polis sebagai bukti, kata polis dalam satu kenyataan.

Ketua Polis daerah itu, Abul Khaer berkata, wanita itu yang sudah berkahwin, diserang suspek ketika sedang tidur di rumahnya di daerah Jhalakathi, kira-kira 200 kilometer selatan Dhaka malam Sabtu lalu.

"Ketika suspek cuba merogol mangsa, wanita itu memotong kemaluannya dengan sebilah pisau. Dia kemudiannya membungkus kemaluan itu dalam beg dan membawanya ke balai polis Jhalakathi sebagai bukti jenayah," katanya. 

Kemaluan itu disimpan di balai polis dan suspek kini sedang menjalani rawatan di hospital.  

mcm mana la muka si perogol tu kan bila si mangsa berani mati mengerat 'burung'nya sampai putus.. adusss... memang patut pun !


~sharing is caring©~



6 comments:

solomolo said...

ouch !!!~

Muhamad Syafiq said...

aduss..

HazHand said...

gile kooo! skit wei! yeiks!

chenta leyna said...

hurm..
geli la gmbr tu..
tpi mmg ptut pOn..

Unknown said...

euuwww ,mmng ptt pun . kejam sgt kan . hee

Anonymous said...

giler la...