Thursday, May 19, 2011

Perginya Seorang Blogger Dari Dunia Blogging...


Al-fatihah buat blogger yg aku rasa salah seorang otai jugak dalam dunia blogging ni walaupun baru sebaya dgn aku. Berita ni pun baru tahu tgh hari tadi bila salah seorang kawan blogger aku jugak bagitau tuan tanah kpd belog telordibasuh.blogspot.com ni telah kembali ke rahmatullah pagi tadi. So, aku agak terkilan jugak setelah menerima info beliau telah kembali kepadaNYA secara tiba². Rupa-rupanya, beliau dah dimasukkan ke ICU Hospital Putrajaya kerana mengalami jangkitan kuman di paru². Kesan dari tu, paru² menjadi keras dan beliau tak dapat bernafas dgn sendirinya...

Belog beliau byk info² yg boleh kita dpt kt sana. Kalau korang tak caye, jom pergi terjah belog beliau. Sayangnya, tuhan lebih menyanyangi beliau. Tengok followers blog dia pun dah 4k. Semoga roh Arwah dicucuri rahmat ke atasnya. I'Allah... Sekali lagi Al-fatihah buat arwah~



~sharing is caring©~



8 comments:

HAJAR hasan said...

err.. seriously ???? berita ni sangat mengejutkan. blog dia antara my feveret!

innalillahiwainnailahirraji'un...

Al-fatihah~ semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan yang beriman. Ameen. insyaALLAH.

Cik Teddy said...

cik x penah tgok blog dia n x penah knal pon..innalillah..al fatihah buat arwah..

Munie Blushious said...

epi, seriusly sy dpt tau dr kwn blogger jgk.. search la kt google, byk entry pasal arwah dh pergi.. terus menangis.. sedih rsenye.. terhibur dgn blog dy.. tak sgka arwah pergi sebegini cpt.. innalillah.... :(

アヌム ちゃん said...

Al fatihah..

mynameismy said...

Alfatihah~

Izzaty Ishak said...

Al - Fatihah~

Selalu jugak jenguk blog dia :(

Lieyly ︱ Alia said...

al - fatihah ~

Muhamad Syafiq said...

al-fatihah~