Tuesday, May 31, 2011

Artis Bercium ..

Assalamualaikum ..

Buat pertama sekali, aku sedikit teruja dengan entri kali ni melibatkan artis yang mungkin korang langsung tak kenal.  entah macam mana aksi berani mati meraka telah dirakam oleh jurukemera tak berpengalaman ..






!!!!!!!!!!!!!!!! 
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
!!!!!
!!!
!





Terkelu ? aku dah cakap .. jangan scroll lama lama. degil tak nak dengar cakap sangat ..


8 comments:

wannurakmal said...

sengal ! ouh seksi a pakcik ni. :P tu a bukti cinta tak mengenal rupa. XD

MUHAMAD SYAFIQ said...

hehe :D

Along Usop said...

nguaaaaaaaaaa!!!!


dah agak dah... tengok siku die dah lain macam ... =p

MUHAMAD SYAFIQ said...

haha. hebat betul da dpt detect awal :D

| cik azeya | said...

haha. igtkan sape tadi. -_-

MUHAMAD SYAFIQ said...

:D

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

first time dtg sini..


ewehehee..geli tengok uncle tu..upsss. :P

Aisyah Qaisyiah said...

haha dah agak dah,mesti nyah yg dia peluk tu sb lain mcm aja tgn dia...hahaha t'baikkkk!