Sunday, May 01, 2011

Pasangan Zina Mati Tersepit ! [18SX]



Sangat mengundang kalau korang buat koje terkutuk mcm ni. Bukan apa, untuk peringatan + refferences kita bersama pada masa kelak kent. Mesti korang tetanya, sempat jugak ku buat entry berunsurkan 18 tahun ke atas tetengah malam ni. Sebab apa ? Sebab, bebudak bawah umur skg ni mesti diorang dah tidur terbongkang punya kan ?... So, masa ni la sesuai buat entry untuk golongan sebaya dengan ku.  Kalau tak, habis bebudak bawah umur je la yg memberatkan lalu lintas belog ni. haha !  Tapi kan... ku ada rasa was-was sikit la dgn korang, betul ke korang yg baca entry ni 18+ ke atas ? Sebab gambar kt bawah ni ada sikit  banyak unsur kelucahan melampau menanti korang. Ok la. Terpaksa jugak bagi chance kt korang tengok... Cecuba korang  rajin sikit scroll kt bawah tengok aksi final destination mereka berdua ni, 'mati tersepit' setelah kedua-duanya beraksi ranjang @ berzina tak tentu hala...


!!!!!!!!!!!!!!!! 
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
!!!!!
!!!
!


Mana gambarnya ? Tak jumpa ke ? Mungkin kt bawah lagi ?...


!!!!!!!!!!!!!!!! 
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
!!!!!
!!!
!



TADA... !!! HAVE FUN Readers !!!
Kesian kau berdua jadi mangsa entry ku !



~sharing is caring©~



4 comments:

www.fierapirot.bolgspot.com said...

ekeleh...ingatkan betul2..pergh kena tipu..hehehe..=)

MUHAMAD SYAFIQ said...

i'm sorry ! hehe :D

adaadean said...

x senonoh la wat ayam cmni.. tak lalu nak mknn

Muhamad Syafiq said...

haha ! :D