Wednesday, May 25, 2011

Saddam Hussien Dihukum Gantung [Video Clip - 18SG]




Tak sangka pulak video clip ni terselit kt dlm external aku masa tgh syok mencari video clip lain. Lain yg dicari, lain pulak yg jumpa. Aku tak kisah la kalau korang dah tgk ke belum mcm mana si Saddam Hussien ni  di tali gantung hingga ke akhir hayat beliau. Walaupun cerita ni dah lama berabad... Sebab aku terasa nk sharing kt sini. So, sesiapa yg lemah iman semangat tu tak kira la sikit ke byk, baik korang main jauh²...


video
(Switch to Full Screen Mode)





~sharing is caring©~



4 comments:

atikah zainuldin said...

tuit2.saddam hussein bukan kne bom ke?hmm konfius2

Muhamad Syafiq said...

konfiden je ckp~ haha :D

atikah zainuldin said...

ahahha.xbtol ke?

Muhamad Syafiq said...

kena bom bukan ke osama ? bukannya saddam..