Thursday, May 19, 2011

Air Terjun Chamang




Pada hari Selasa lepas, (17 Mac 2011) cuti WESAK hari tu, aku ada join aktiviti Kelab Dunia Moto [dot] Com  ke Pahang Darul Makmur untuk menikmati keindahan Air Terjun Chamang yg terletak di Bentong.  Bagi aku, tempat ni pun agak best untuk mandi-manda sebab aku sendiri pun dah lama tak mandi (air terjun yg dimaksudkan). So, guys, apa tunggu lagi ? Kalau ada masa, ajak la family korang ke, buah jantung ke atau sesapa la yg korang suka mai dtg sini. Dkt sini pun korang boleh ber'BBQ' sebab tempat nak punggung panggang dah ada kt sini semua. Bagi yg gila camping pulak, tempat ni aku boleh suggest  baik punya kt korang la sebab ramai jugak bebudak bila aku dtg tempat tu buat camp kt situ. Tapi yg kureng bestnya, korang tak boleh la naik sampai atas Air terjun tu nak ber'photo shoot'. kan dah jadi satu kerugian disitu. Padehal, scene kt atas tu la paling tiptop kalau ye pun nak ber'photo shoot'. Kata pocik RELA yg jaga kt situ, ramai PHOTOGRAPHER mati kt atas  tu dan ada pulak yg sampai skg mayat beliau masih tak jumpa. Tak tau la pulak kalau pocik RELA tu buat cerita ke apa... Tapi bila aku sempat tgk signboard statistik kemalangan maut di Air Terjun situ boleh tahan~ haha ! (lu pikir la sendiri)

Apa kata korang layan gambar yg sempat di ambil kt sana (Gambar ni pun aku terpaksa curi dari Malaysian Rider kt Facebook). Jgn marah ye tuan tanah, nanti cepat tua ! Alright, have fun !






















~sharing is caring©~



2 comments:

LuN@_aiDi said...

salam syafiq,
jln2 cari entri menarik disini.^^

jom snggah blog ada blog kamu di blog kami..^^
http://kisahkami83.blogspot.com/2011/05/followers-111-222.html

Muhamad Syafiq said...

:D