Sunday, September 04, 2011

Raya pertama ..


Assalamualaikum ..

bukan aku punya .. lari !!!
10.16 malam .. malam ni adalah raya pertama aku kat 'sabak amazon' .. biasa la kalau takde aktiviti sembang menyembang dengan housemate cerita pasal cuti raya seminggu .. ada yang kata tak puas hati .. ada kata cuti raya kejap la .. macam - macam la kan .. sambil makan biskut raya yang belambak ..

Masa housemate sibuk cerita pasal raya tadi , aku pulak 'terpaksa' cerita pasal LAPTOP baru .. nak kata baru tu tak la jugak .. dah 4 hari aku guna .. nak buat macam mana kena gak ada pengganti LAPTOP aku yang dulu kalau tak disebabkan 'GRAPHIC CARD' problem .. ehm , laptop baru aku sekarang ni biasa - biasa je pun .. janji boleh buat assessment semua .. betul ke agenda 'utama' aku ni ? .. haha ..



No comments: