Tuesday, September 06, 2011

Terima Kasih Cik NUFFNANG !


 Assalamualaikum ..


Aku nak ucap terima kasih bebanyak kat cik NUFFNANG yang selalu bagi aku BE setiap bulan ..  pagi ni aku bila aku check earning aku .. Alhamdulillah , ada la gak apa orang kata tu 'duit raya' sebagai  pengubat lara .. sebab tahun ni pun aku kurang dapat duit raya .. ke memang patut ? haha ..

Aku harap lepas lagi banyak kempen dari cik NUFFNANG .. walaupun earning aku dapat ..  nak cakap banyak , tak jugak .. aku bersyukur apa yang ada .. aku harap status ' Glitterati ' aku akan kekal sampai bila - bila .. tu yang penting ! boleh tak cik NUFFNANG ? hehe .. apa - apapun , terima kasih !

2 comments:

diana said...

bulan ni akak langsung tak dapat be..
iklan kempen je banyak sampai boleh cashout...
kalau dapat be seronok la jugak kan??
tak de be,iklan kempen pun boleh la...asal ada...

Miss Nadya said...

kempen tu bukan BE..Insyaallah..selagi kita setia dgn nuffnang pasti BE akan melekat..:)

new entry :: Rabu tanpa kata ツ