Sunday, September 18, 2011

Rugby World Cup ..

Assalamualaikum ..






Preview balik 4 tahun lepas masa aku wakil sekolah teknik dulu .. takde la sampai masuk 'World Cup' sangat .. apa motif aku join rugby kat sekolah dulu ? walaupun sedar badan aku ni tak la segagah BEN ASHAARI dan Arnold Schwarzenegger *versi 1990 ..




Sebab sifat natural aku ingin mencuba sesuatu yang 'extream' .. sebab tu la aku lebih memilih join sukan ni .. padehal banyak sukan lain macam 'BATU SEREMBAN' .. mungkin aku rasa sukan ni dalam kategori sukan lasak ..dalam masa yang sama, aku nak cabar diri aku sendiri boleh ke tak orang se'kecil' aku mencuba sukan ni .. Alhamdulillah, aku pernah terpilih bermain untuk wakil antara sekolah sekolah teknik .. dan bermain dengan 'senior' yang jauh lebih berpengalaman dari aku ..

Cuma buat masa sekarang, lepas je sambung belajar masuk IPTA .. keinginan yang aku rasa dulu masa kat sekolah dulu tu .. langsung takde meresap dalam kalbu .. tapi apa apapun aku berjaya mencuba salah satu dari sukan lasak dalam dunia sukan .. kau ada ?


No comments: