Tuesday, September 13, 2011

Kelas " Kuih Raya " ..

Assalamualaikum ..


Nah .. tu dia .. fullset berbaju melayu sebab nak dapat markah presentation paling tinggi punya pasal .. lepas Isyak malam tadi, lecturer aku buat kelas untuk presentation JAVA PROGRAMMING .. nasib baik la bukan malam tadi aku yang present .. kalau tak, confirm lagi heaven ! .. haha ..


biasa la kan kalau tak dalam 'mood' raya lagi .. lecturer pulak spotting bagi bawa kuih raya bagai .. ada la gak dua tiga jenis kuih raya coursemate aku hidang .. korang tengok la siapa je yang bagi 'perabis' kuih bahulu atas meja tu .. bukan aku kan ? lari dulu !!!


kawan aku ni bila makanan dah habis, memang secara automatik muka dia akan terus berubah .. lagi - lagi masa tu dia tak isi perut dulu sebelum kelas .. habis je kelas bermakna tamatlah riwayat semua kuih - kuih raya yang ada .. tunggu pulak aku dengan patner berbaju LIVERPOOL tu present minggu depan ..



1 comment:

Unknown said...

bahulu je ke???
lemang tak de??