Saturday, July 30, 2011

Finally .. home ! ..

Assalamualaikum ..


I'm home ! .. dah sebulan rasanya aku tak dapat online kat rumah .. lepas jugak gian aku bila aku balik rumah hari ni .. Opss .. cerita pasal 'online' tu bukan la punca utama untuk aku balik ke rumah .. kita ketepikan dulu bab online tu dulu .. 

Sebenarnya, aku balik rumah untuk minggu ni pun sebab nak jumpa family aku kat cheras ni .. esok lusa dah nak puasa .. so, aku gunakan la kesempatan yang ada .. ambil 'feel' nak berpuasa dengan family aku ..  walaupun peratusan nak berpuasa bersama agak tipis ..
 
Sebab nampak gayanya tahun ni aku berbuka dan sahur kat rumah sewa lagi macam tahun lepas .. nak buat macam mana kan .. nasib badan .. apa apa pun, aku nak wish kat korang semua .. selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan al Mubarak yang bakal tiba ..
 
Puasa tu kalau boleh penuh penuh kan la saf dia ye .. solat terawih pun sama ! .. haha .. jangan  setiap tahun asyik kandas di tengah jalan pula .. alright ? .. jumpa lagi ..



No comments: