Monday, July 04, 2011

Ambil Gambar...




Pada suatu hari .. Pak Mail sedang meratap gambar anaknya yang sudah lama meninggal dunia .. pada ketika itu, dia berada di perhentian bas ..

Kemudian, sorang awek cun datang untuk  menunggu bas .. tiba-tiba, angin bertiupan kencang .. disebabkan angin tu, gambar yang dipegang oleh Pak Mail tadi terjatuh di bawah kain awek tu ..

Nak tak nak ..  Pak Mail terpaksa cakap kt awek tu ..

" Adik .. boleh angkat kain tak ? .. abang nak ambil gambar .. "

Dengan tanpa syak wasangkanya .. Pak Mail pun dapat penampar sedas dari awek tu .. dan awek tu terus berkata ...

" Dah nak mampus pun tak sedar diri ke ! .. "

Pak Mail yang sedang menangis macam budak-budak tu pun berkata ...

Saya nak ambil gambar anak saya yang terjatuh bawak kain adik tu je .. takkan tak boleh ..Waa ... Waa... "


13 comments:

Ismet Ulam Raja said...

hahahha...pakcik pon satu....ckapla sebuti sebutir......hahaha

Muhamad Syafiq said...

haha

Freaky said...

wuahahaha.. lawak ;D

Fathiah Hamim said...

laaa pok cik neh. cakap tuh biaq terangg

Muhamad Syafiq said...

@Freaky : :D

Muhamad Syafiq said...

@Fathiah Hamim : qalqalah pakcik tu tak clear kan ? haha

Anyyss Shuhaimi said...

haha..tak pasal2..len kali kata la ada gambar jatuh..adei

Fad said...

haha

HazHand said...

hahahahhhahaha,bongok.. itu kau bile dh tue kot..hahahahha

Nurasyiqin said...

sadis tola laa..tak pasal2 dah tua-tua dapat penampar tanpa wat dosa..hahah

Bui Idzra Ryn said...

alahai..kesian nya pakcik tu..^_^

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

http://andrik-mcvean.blogspot.com/

NasZ said...

haha..memang sempoi..

minta tolong bagi pendapat bleh?

MOHD NASER.com