Saturday, July 30, 2011

Baju Raya ! ..

Assalamualaikum ..

korang mesti dah beli baju raya kan ? .. untung la beli awal awal .. tengok macam aku .. satu apa pun tak beli lagi .. tapi baju melayu dah ada la .. apa warna tema aku untuk raya tahun ni agak agak korang ? .. cuba teka ..

ok la .. aku nak keluar dengan kakak aku 'kejap' mengikut schedule awal kami .. nasib baik kakak aku tu rajin nak temankan g bb cari sehelai dua baju untuk raya .. esok dah nak kena balik rumah sewa .. kejap je aku rasa masa tu berlalu ..

5 comments:

Sukma Bintara said...

aku pon guna baju raya 2 tahun lepas... haha...

Muhamad Syafiq said...

aku punya dah tak muat .. haha

Cik Baju Kurung said...

warna biru comel =)

ANA said...

coklat laa baru cool ! hoho

afeb pilah said...

pink A COMEL~~