Monday, April 30, 2012

Langit Runtuh ..

Assalamualaikum ..

Satu kejadian yang aneh telah berlaku di Garie, Australia dimana kelihatan seolah olah langit seperti sedang jatuh ke bumi ..

Gambar yang telah dirakam sendiri oleh David Dullaway pada tahun 2009 ni dikatakan diambil dengan secara tak sengaja ketika satu ribut besar bakal melanda Pantai Garie yang berada selatan Sydney.

Seorang penduduk Garie yang namanya dirahsiakan berkata,"Saya seperti bermimpi apabila melihat kejadian yang sangat aneh ini. Langit seakan-akan sedang runtuh !". Beliau telah menetap di Garie selama 10 tahun dan mengatakan ini merupakan pengalaman pertama beliau .


Subhan'Allah .. Bila tengok langit tu yang seolah-olah nak runtuh, sesiapapun kalau ada kat situ akan terasa seram. macam mana pula keadaan pada hari kiamat .. apabila langit terbelah, gunung bertaburan, manusia seperti serangga berterbangan, ibu mengandung keguguran anak, ibu lupakan anak dan macam-macam lagi .. Semoga Allah mengampuni dosa-dosa kita semua dan mematikan kita dalam iman kita paling tinggi untuk dibawa ke sana ..

6 comments:

~~oOpEt~~ said...

selamat tengahari.. dh lunch? pet dh kenyang :P follow sini :)

Muhamad Syafiq said...

@~~oOpEt~~: selamat tengah hari juga. Alhamdulillah, dah lunch tadi. terima kasih

reza ahmad said...

lawat da n follow...fllw balik keyh... deesign4u.blogspot.com

Muhamad Syafiq said...

terima kasih. Insha'Allah akan berkunjung kesana :D

Abu Luqman said...

sadis..gadis dirogol dan dibunuh

Muhamad Syafiq said...

mengapakah ?