Monday, April 23, 2012

Accident in Incident..

Assalamualaikum..

Mungkin aku terlewat beberapa saat ke tempat kejadian petang tadi bila keluar untuk melakukan aktiviti riadah petang. satu kemalangan di laluan depan yang sering menjadi laluan buat aku dan housemate aku melintas keluar masuk ke lokasi riadah petang.

Mangsa sendiri salah seorang daripada orang kampung sendiri. dan aku tengok mungkin masih sekolah rendah melihat dari susuk tubuh. pihak kedua pula dari student politeknik sendiri. bila aku tengok balik, impak dari collision tu dari belakang.

Terkelu pemandu kereta tu tambah pula seorang perempuan.. tak kira la pemandu lelaki ke perempuan. tapi kebanyakkan aku dengar dan lihat sendiri ramai pemandu perempuan sendiri. berhati hati la semua. "Pandu Cermat Jiwa Selamat"..



No comments: